torsdag den 7. februar 2008

En ny start

Har et stykke tid surfet godt rundt i andres blogs....og blevet rigtig, rigtig inspireret. Det har været så fantastisk at se hvad andre har lavet - her tænker jeg især på div. strikke projektet, og også hvordan der bliver delt ud af erfaring og tænkte store og dejlige tanker. Høre om andres liv, deres tanker og følelser - det har været fantastisk, og jeg nyder min lille surf tur hver dag.

Hvorfor skal jeg nu selv være med på "bølgen"....tja, jeg mødte nogle af dem, hvis liv jeg følger i det skjulte i går. En lidt speciel oplevelse, for jeg kender jo dem....i hvert fald lidt ;o)
Men de kender jo ikke mig - det er heller ikke sikkert de vil, men på denne måde har de i hvert fald muligheden for det, og det virker lidt mere ligeværdigt.

Nu kaster jeg mig i hvert fald ud i det, så må vi se hvor det bærer hen.

1 kommentar:

Tina sagde ...

Velkommen her i blogosfæren :):)